Založ si blog

Radikalizmus Gurtlera, Koltebu hraný alebo skutočný? Časť 3.

Pokračovanie môjho analyzovania radikalizmu a extrémizmu sa stretáva s dobrou odozvou, čo ma teší. Pán profesor ma motivuje pokračovať ďalej a vraj mám do toho dať viac faktov. Hoci profesor mi dáva otázky. Preto dnešný blog o extrémistoch Gurtler, Kotleba bude viac o otáznikoch i keď na fakty tiež nezabudnem. Hlavne tie firmy.

 

Už v mojom predchádzajúcom blogu Radikalizmus Koltebu a Gurtlera ako cieľ alebo prostriedok? Časť 2. som písala, že Gurtler má 34 firiem a Kotleba žiadnu.

 

http://melaniautrova.blog.pravda.sk/2013/10/31/radikalizmus-koltebu-a-gurtlera-ako-ciel-alebo-prostriedok-cast-2/

 

 

To, že Gurtler je v množstve firiem sa dá zistit zo stránky  www.orsr.sk

 

Byť v toľkých firmách je zvlášte. Buď je Gurtler mimoriadne schopný alebo?

Kotleba nemá žiadnu firmu a je preto neschopný?

 

Obaja ako som už písala sa snažia vystupovať radikálne. Kotleba ale na politickej scéne vystupuje už dlho je zaradený medzi extrémistov. Boj proti extrémizmu  je súčasť práce polície a tajných služieb. Predpokladám, že Kotleba je v ich merku a preto stojí otázka z čoho môže Kotleba financovať nákladnú kampaň svojej strany?

 

Má utajených sponzorov alebo kto ho financuje? Je jeho extrémizmus len hraný, aby mu pritekali zniekadiaľ financie?

 

To sú všetko otázky, na ktoré sa ma pýtal pán profesor, aby som ich zanalyzovala. Pomožete mi? J

 

Gurtler so svojimi firmami chce vyzerať v pohode, čo sa týka financií. Dokonca som zistila, že písal aj blogy na Pravde, kde vystupuje a tvári sa ako bohatý.

 

Moja otázka však potom je, či sa bohatý človek takto správa? Tak radikálne potrebuje nejaký bohatý človek, ak je skutočný bohatý vystupovať?

 

Alebo to len hrá Gurtler? Hrá, že je bohatý alebo hrá svoju radikálnosť Gurtler? Pomožete mi s odpoveďami? J

 

Radikalizmus ktorého z týchto pánov je skutočný a nie hraný?

Radikalizmus Koltebu a Gurtlera ako cieľ alebo prostriedok? Časť 2.

31.10.2013

Ďakujem za včerajšie povzbudivé maile ako rekacie na môj prvý blog. V rámci štúdia a spracúvania práce „Extrémizmus a radikalizmus na Slovensku“ som dostala povzbudivý email aj od môjho školiteľa. Ďakujem p. Profesor J Posnážím sa. Vždy je čo zlepšovať. J Z dôvodu záujmu verejnosti a aj mojej práce teda voľne nadviažem na blog zo včera – [...]

Gurtler, Kotleba a ich radikalizmus v župách. Kto je nebezpečnejší?

30.10.2013

Župné voľby sa rozbehli. Asi najviac ich môžme registrovať na bilbordoch a v televízii len v TA3. Kmotríkova televízia zvolila diskusiu kandidátov na županov v priamom prenose. V piatok sme videli Prešov. Bola to slaba diskusia slabých účastníkov. V pondelok nasledovali už zaujímavejšie Košice a včera Banská Bystrica. V pondelok a včera ma zaujali dvaja [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 9785x
Priemerná čítanosť článkov: 3262x

Autor blogu

Kategórie